MeMBeR yG BesH!

Monday 30 January 2012

Tahniah Along & Kak Long

Salam.. Ya allah Letihnya harini..rase nk amik MC je..hujung minggu yang ku jangka sangat lapang dan free tibe2 menjadi sangat sibuk..sabtu dan ahad aku dan keluarga mertua ku pergi ke hospital KPJ seremban kerana mendapat pangilan telefon dari abag iparku yang kak ain dah masuk wad..nak bersalin..mak mertua ku rase sgt2 gembira kerana akan menjadi nenek..almaklum la..cucu sulong daripada anak yg sulong..hihih..Tahniah mak ayah..dah naik pangkat dah jd datuk ngan nenek..hihi..walaupun penat..letih dah lelah ku hilang apabila melihat sekujur tubuh kecil di pangkuan ku..aku telah menjadi Mak Ngah!! yahuu.dah naik pangkat.. birasku telah bersalin secara normal di KPJ seremban pada 28/01/2012 pada pukul 3 ptg.. saat itu tiada kata2 yg dpt ku ucapkan..hanya tangisan kegembiraan mengiringi kelahiran seorang insan ke muka bumi...walaupun bukan anakku..tetapi aku sangat gembira..itu la gembira dalam tangisan..entah bile aku akan dapat merasa melahirkn seorang anak.. aku benar2 teringin menjadi seorang ibu... Oh tuhan aku memohon kepada mu..makbulkan lah doaku Ya Allah... Tahniah Yer kak long dan along..semoga menjadi ibu bapa yang cemerlang untuk anak yang terbilang dah soleh..:-)

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.