MeMBeR yG BesH!

Friday 18 November 2011

Peristiwa semalam yang menjengkelkan..

Huh..smlm ptg betul2 buat hati ku tertekan..dah la lambat berlatih menari..pastu balik dekat kul 7, kelam kabut aku, mai ngan nurul turun bawah..smpai je kat keta aku rase macam kekurangan sesuatu...eh mana beg biru aku?? aku mula cuakk.. Ya Allah baru aku ingat..aku x bawak beg tu turun td..wawawa.... dah la ade isi frozen karipap, cucur badak n blaa..blaa..dalam beg tu.. dengan langkah yang longlai aku kembali ke bangunan KKM yang tersergam indah pada pukul 7 malam di tingkat 8.. hati aku betul2 sebal dengan kecuaian diri aku sendiri dan sikap2 manusia yang tidak menepati masa..xpasal2 aku jadi lambat smpi umah dan kena bebel dengan Mr. Hubby..Sob..Sobb...aku wat muke kesian pun x layan sbb dah magrib..huhu....hubby dah pesan..balik sebelum magrib..huhuh.. xpasal2 aku yg kena..Benci..Benci..

Disebab kan aku dah lewat smpi umah..aku jadi malas nk masakk..Konon2 majuk la sbb kena marah ngan hubby...Nasib aku holiday solat...bile aku jenguk kat dapur nasi dah masak, sotong dalam sinki..huhuhu..sadis la..Dalam ati mesti aku kena masak jugak ni..sbb hubby dah tanak nasi...wawawa..xpe2..nk sejukkan ati hubby last2 penyelesain terbaik aku wat nasi goreng je..hihih..sblm kul 8 siap dah..makan depan TV sambil menonton bola sepak Malaysia VS Indonesia..hihih... sebab malaysia menang..Mr Hubby lupe kemarahannya terhadap aku..Syukur....Pasni kalau training lmbt lg aku maleh dah nak join...nyusahkan org betul..haissshhh


Gambar hanya sekadar hiasan untuk mengiurkan kawan2 semua..hihi sumber :http://hazmanfadzil.com

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.