MeMBeR yG BesH!

Thursday 29 December 2011

Xde Mood

Assalamualaikum..

Dah 2 ari x update blog aku..nasib xde sawang lg..bukan ape..ade benda nk story dlm ni..tp disebab kn masa yg ade x mencukupi utk aku so terus xde mood la nk ngupdate ..bz nk kena siapkan sistem yg lom siap.. meeting lg.. catat minit lg..(paling aku x suke..huhuh..berpinar mata nk catat minit..)..LNPT lg..huhuh.. mana satu ni.. aduiii.. thn depan la aku story yg baru ek..

Psl azam tahun baru aku ade azam..korang pun mesti ade azam kan...thn ni punya azam..ada yg dah capai..ade yg x capai lg..nnt aku combine kn dgn azam aku thn 2012.. so sesame la kite tgu kedatangan tahun baru yer.. Pape pun aku nk Ucapkan Selamat Tahun baru 2012 kepada semua kawan2.. salah silap sepanjang tahun 2011 aku mohon ampun dan maaf jika ade terkasar bahasa, termarah korang, terkecilkan ati korang, secara sengaja atau tidak, sesungguhnya yg baik dtg dari Allah..dan yg buruk tu dtg dr diri aku sendiri..aku jugak mohon halalkan makan minum aku sepanjang tahun ni k.. kalau aku ade hutang kat sesape yg aku lupe(betul2 lupe..bukan main2 ni) mohon bg tau aku..insya Allah aku akan langsaikan.. Selamat tgl tahun 2011..Jumpe lagi thn hadapan sbb aku mls nk update blog last day 2011 bcoz bz..:-) (macam lame je lg nk jumpe, pdahal tgl 2 hari..wekikiki)..:-)

Wassalam..

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.